Yes Sir, I am a child.

Ja hmm. hur var det nu? Läxor? Speciellt kemi? aaah! attans. jag fastnade här. Imorgon börjar jag 08 så ska sova snart... anyway... jag lever vuxenlivet nu. Cant u tell?
Nej I guess not. Jag beter mig barnsligt, jag är mini och jag har erfarenhet = 0 på vuxengrejer. Meeen u know what? Jag gillart! Även om jag failar i alla mina dagliga rutiner sofar så är jag nöjd.
Har en video från idag när jag lagade lasange (som btw inte ens blev god -.- fett jävla besviken) och där visas det när jag seriöst gör _kaoZ_ med köket. Och nu har jag inte städat upp det heller. orkar fan inte. det får bli imorgon. heh.
Och jag tvättade själv för första gången i mitt liv i förrgår. Jag glömde sätta på torken i torkrummet. så det var blött när min tid var slut. great shit.
.. HAHA.. Ja. fyfan. hur står wiktor ut med mig egenltigen? Meeeeeeeeen iofs. han är rätt barnslig också.. fast han _kan_ mer än mig. jag kan ju verkligen ingenting som gäller vuxenlivet.. men what do i need that for anyway? jag skai nte bli mamma på ett bra tag, så jag hinner lära mig :) och det enda jag har användning för nu är att förstå mig på vad skolan försöker lära mig, och det gör jag ju.. såatteeeh... så får man se det helt enkelt :)



Ska försöka få igång mobilens datorprogram igen, men just nu pallar jag inte det .. men då kan ni iaf få se videon på hur det ser ut i köket efter att en liten camilla har lagat mat..

Igår var det finsittning (just ja, jag är fortf sjuk btw, så därför jag inte har gjort någon extrem ansträngning idag.. vanlig "responsibility day" hade jag gjort allt nödvändigt som behövdes, men en sjuk responsibility day räcker det fan med att handla mat och laga mat.. Disk, läxor och städning pallar jag tamejfan inte..)
Men ah. Jag klarade mig genom finsittningen :) det var väldigt mysigt och trevligt faktiskt.. och han söta fysikern från karlskrona var trevlig.. glömmer iofs alltid vad han heter, men skitsamma sålänge han är trevlig.. och ja.. kul var det :) Sen var det eftersläpp, jag la in mina grejer i garderoben, fick azras highheels på min fot, kollade på klockan, insåg att min sista buss går snart, tog ut grejerna och begav mig hemåt...
Suger Röööööv att sista bussen från uni går vid 23... om jag hade hittat min väg från uni till resecentrum så hade jag kunnat stanna tills 03.. men icke. suuuuck!
och ja. det var väl about it. Eftersläppet var inget att ha för min del.. bara stelt och awkward typ, i 30 min, sen skulle jag ändå sticka hem liksom.. =/
Borde be wiktor flytta hit och bosätta sig i ryd så man har någon stans att sova ;P.. för några close friends har jag ju inte i ryd heller väl.. eller hmm.. om amanda bor där?.. ööööh. I have no idea.. men jaja :)

Alternativet finns ju dock såklart att sova hos någon random.. men då blir det nog som lingarna sjöng igår.. och det vill jag inte vara med om ^.^

Manda får vara på bild, för jag började fundera på vart hon bor. lols. hahaha.. så jävla fattig på bilder är jag utan mina programvaror på datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0