Awh =/

Min stackars pojkvän...
Han ligger hemma och har en såndär riktigt jävla kass dag som man abra har vissa dagar... Finns massor med viktiga saker att göra men man känner verkligen inte för det, och gör man något kul istället så känner man sig dålig för att man inte gör det viktiga.. så istället bara ligger man... Surt för mig ofc men vafan ^^
Kokar korv just nu och sen tänkte jag läsa lite i min mikrobiologibok och se vad som händer.. Innan 18 ska jag iallafall väcka wiktor så att vi hinner till Kalle..


Här får ni en fin bild på en växts (en mossa tror jag?) sporofyt, tror jag.. iallafall en växtdel.. HAHA.. anywaaay .. det där ska jag kunna helt utantill, med latinskt namn, på ca 50st olika preparat, om 2 veckor. Fyfan. lycka till camilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0