Fredagsmyset!

åååh! glömde ju berätta om fredagen. Jag gick i skolan 8->10 sen hade jag sjukgymnastik kl 11 till 12. Efter det så mötte jag upp Amanda i stan :) Vi gick och käkade lunch på "a taste of thai", var mycket fint där inne :) ooooch såklart så babblade vi sönder .. hahaha! underbart.. Minns inte riktigt hur länge vi var, men antar att jag var hemma runt 15.. Efter att vi hade käkat så satt vi kvar jävligt länge och pratade :) Sen gick vi ut till stan och då gick vi bl.a. förbi monki där jag köpte mina solbrillor (<3!) och sen visade amanda mig trädgårdsföreningen i stan, jääävlar var vackert! dit måste jag ta mamma någon gång :) Eller okej, kanske egentligen inte är överdrivet vackert MEN eftersom jag inte har sett varken en fontän eller blomma/rabatt i hela jävla linköping typ, så var det mycket uppskattat :D

Det var dessutom sånt uuunderbart väder! åh<3! ja, jag gillade det!


Bild från studenten 2010, amanda & jag höhö :D

Nu är wiktor på badhuset och tränar, så himmla duktigt! jag själv har sorterat tvätt och fixat iordning lite i köket, också duktigt!.. Nu däremot blir det rätt tråkigt (men jag tänker att gör jag lite idag, så slipper jag göra allt imon;)) med att börja göra en läxa som jag har över helgen.. ska kritiskt granska en text, med hjälp av MASSA jävla punkter.. som jag såklart måste gå igenom, steg för steg.. hoppas det blir ett bra resultat..^^

Kommentarer
Postat av: Mandiee

ÄLSKAR BILDEN

och det var askul! Sjukt vad tiden flög iväg! :D

2012-04-29 @ 15:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0