Jag ska testa att göra Macarons!

OCH Ni som känner mig, ahahahha! ni vet ju sååå jävla väl att jag är inte kreativt lagd någon jävla stans, SÅ förväntar mig iiiiinte så vackra macarons som på bilderna nedan.
De jag ska laga är chokladmacarons med vitchoklad innuti :D
Jag hade hört om dessa himmelska bakverk. Och vad innehöll dom? SOCKER OCH ÅTERIGEN SOCKER <3.. EnCamillas dröm alltså...Men ...allra första gången jag smakade en macaron blev jag jäääävligt besviken. allt detta tjat överallt om dessa jävla kakor så smakar dom bara så mandel/mandelmassa. sug balle. fan heller att jag tänker betala dyra pengar för det. MEnnnnn, sen har vi en väldigt kreativ lite dam i våran släkt. Anna heter hon. Hon älskar att baka och pyssla och är väldigt ödmjuk person, hon hade då bakat macarons en gång när hon höll i sin sons dop.

Jääääävlar vad goda dom var! Jag har ingen som helst aning om vad smaken i dem var, men fan vad goda! Så nu blev jag sugen på att göra några egna, och hoppas på ett mumsigt resultat. Tror dock att jag tar liiite mer socker och klet mellan locken än vad som står i receptet ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0