Kuuuuuuuuuuuuwk migrän.

Seriöst. IDag har jag mått skit enda sen 14. nu mår jag bra.
PRecis som för någon (några?) dagar sen. också migrän som fuckade upp HELA JÄVLA DAGEN. det enda gemensamma är att jag inte åt alls mycket de dagarna, inte med flit såklart, men jag glömde idag och hann inte riktigt den andra gången.. men aja. Får se till att plugga extra mycket nu..GLFH liksom. uuurgh,

Hörs på torsdag lite mer vettigt hoppas jag.. Btw så tror jag mamma kommer över i helgen, nice..



här har vi en sötfis utan dess like! henne fick jag träffa under lovet :D Mysigaste familjen som jag känner till.. haha.. wonderfull!
Nu blir det laga mat och sen plugggggggga sönder. Ha en fin dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0