Oh god!

JAG av alla människor? haha herregud. Vet ni vad jag precis gjort i kanske 30 minuter? Letat efter "en naturlig väg att få större bröst" PÅ NÄTET. hahaha. First of all..? Allt är typ scam, även om dom skriver ganska perfekt svenska och "naturliga ord" och "värnar om din säkerhet " osv.. meeeen. Ja, jag satt där och letade efter något som lät troligt.
Så hittade jag några jävla piller.. men sen..Först såg jag recensionerna på pillerna, och det var rätt normalt skrivet av folk.. typ.. "ÅH DESSA HJÄLPTE MIG SOM FAN!!!" och det är väl så dagens fjortisar skriver. och det är _oftast_ de som köper skiten. men anyway. sen så hade hemsidan själv skrivit "tack Michas bloggen för den fina recensionen. Vi uppskattar att du gillar vår produkt". Då blev jag helt "??" eftersom michas är en väldigt känd blogg..
Vad den bloggen är känd för är att ungen är 15 år och mamma.
FEMTON ÅR?! 
det står klart och tydligt i deras "om pillerna" info att man ska vara över 18 osv osv. haha. patetiskt. Dessutom hade hon säkert fått betalt av dom för att skriva det.. men jaja..
Och ÄNDÅ kunde jag inte släppa den där lilla lilla tanken som sa "men tänk om det hjälper då? man kan ju testa i tre månader"
Så gick jag in på någon annan blogg som hade skrivit om några andra piller som hjälpte..
och hon verkade ha en sån härlig attityd till livet. glad, fin, feminin och stark.. oooch självklart kollade jag extra på just hennes bröst på bilderna. Inte så jävla speciella alls. rätt fula faktiskt.. så insåg jag.. 
"varför började jag ens söka på förstoringspiller?"
jo.. för jag var inne på facebook och det var en sida som hette "female fitness models".. jag vill inte bli modell, eller träna.. men en tjej såg så fin och naturlig ut. så då bara slog något slint i huvudet och jag tänkte "waow, jag vill också se sådär naturligt snygg ut på en strand"
(vad fan hände där liksoM? hahaha. oftast brukar jag inte ens reflektera över det. men jaja. tillochmed jag kan tydligen få för mig dumma saker..)



(dock.. nu när jag kollade mer än bara första sidan på facebookfitnessmodel grejen så ser jag ju att det bara är gross nästan alltihopa.. visst snygga tjejer (förutom magrutorna..) men dom poserar ju endast för att få så många "gilla" som möjligt...)
men anyway. när jag hade kommit underfund med varför jag började söka efter sånt från början ens..
Så såg jag ju att.. dessa tjejer är inga sånna man faktiskt ser. Sällan, men det är väl fint att man ser dom.
Jämför man fitness modellerna med denna andra tjej som testade pillerna och var glad osv..Så ser jag ju, återigen, att jag är tamejfan ändå jävligt snygg.. snyggare än många "normala" människor.
Sen att det finns en skara fitnessmodeller som slår mig, vafan gör det ? ;D dom får ju kämpa som fan för det där.. jag bara.. är.. jag gör ingenting för att få en sån kropp som jag har.. och ändå hittar man saker att klaga på?
Lägg av! 
såååå mitt budskap blir återigen att var nöjda med er själva. det är enklare att leva då tror jag.

jag tycker så synd om människor som ständigt blir påverkade av sånt här. detta är första gången nånsin som något sånt här hänt mig.. och det tog mig bara en halvsekund att ställa om hjärnan på att "jo, jag behöver större bröst, hela världen säger det till mig"..
Men cmon vafan! hahah.. hitta din egna skönhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0