TIOÅRSJUBILEUM (stavning?) MED VÄRLDENS BÄSTA!

Hahahha! SJUKT Jävla konstigt hur fort tiden går. Jag och min allra finaste vän har varit vänner i 10 år iår, vi vet inte riktigt när... tror det är på hösten, för det är väl då man börjar ny termin? men... samtidigt har jag för mig att vi flyttade mitt i en termin ? 'äääsch!
Who gives a crap. vi har ändå aldrig koll på andra datum såatteee..

Vad skulle man då kunna säga om denna fina människa? .. haha. mycket. framförallt. typiskt henne är att vara klantig, asrolig, underbar, generös och bara.... awesoooooooooooooooooome!! finns inget mer bra ahaha.. och folk har btw börjat överanvända ordet awesome sen barney stinson i himym använde det. Jag menar .. yttersta awesomenessen i världen. Hon är så bäst.

Beskrivning av henne innan fotot togs "jag är jättebra på att åka skridskor och jag älskar det! Åkt i snart 8 år och spelat hockey också!"


...YEA RIGHT! hahaha..
Här var hon 14 år. Och precis sådär kommer jag ihåghenne, förmodligen för att hon är exakt likadan fortfarande haha!
Förövrigt så är det så att vi ska fira vårt jubileum (stavning?) iår.. Vi får bara se till att finna rätt tillfälle i sommar..
alltså. bah! har så mycket att skriva om filuren.. men jag måste fixa mig till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0