Work, work!

Som en orc från warcraft. fast jag utför inte lika fysiskt ansträngande arbete som att hugga träd kanske, men ändå!
Nu ska jag sitta och skriva in massa info i excel som sen ska räkna ut 5 diagram och 2 grafer till mina olika uppgifter i botaniken. Btw ni som funderar på att söka in till botanikkurser. DO NOT! seriöst. Sämsta jävla skiten. Jag blev så besviken.
Bara massa ord, massa jävla bilder på vävnader och systematiska namn som man ska kunna på latin. uuurghhhh.

Men ja. sen får vi se om jag hinner skriva något mer, ikväll senare så kommer Petter och vi ska göra mat osv.. blir nog bra.. ska testa mackaronilåda också.



Bild från 06 tror jag.. Och koffebilden var också från 06 om jag nu inte skrev det.. Skolavslutning var det iallafall
Vetifan hur jag räknade. jag menade att jag började 2007 i gymnasiet, inte tog studenten. HAHA. var rätt trött igår..

Kommentarer
Postat av: Anna

http://jonkopingsbloggfest.blogg.se/2012/april/kom-pa-efterfesten.html



Kul om du vill komma!

2012-04-20 @ 16:56:38
URL: http://jonkopingsbloggfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0