JAAAAAAAAAAAA! :D

Det går att blogga! Äntligen! :D OCH det finaste med denna timing är att jag ÄNTLIGEN kan berätta om mitt (och brödernas + pappas) hemliga projekt som vi hållt på med i några veckor :D
 
 
tänkte bara skriva ett kort inlägg här först angående vad jag kommer uppdatera om samt skriva ett inlägg som jag försökt posta flera flera fleeeeeeeeeeera jävla gånger men blogg.se verkade seriöst ha krångel.
 
 
Måste såklart skriva om projektet, sen om bröllopet, om lite mer sommaraktiviteter som skett och även om denna vecka och vad som ska hända i helgen/veckan framöver :)
 
------------------
Inlägget som jag försökt posta innan innehöll det som är nedan
 
Happ. Kom precis hem till pappa. Wiktor och jag var utelåsta . Så vi gjorde inbrott. haha. Men det var det fanimej värt. Var bajsnödig som fan. Skönt ! haha.. ANYWAY för att inte tala om otrevliga detaljer så tänkte jag att ni ska se denna underbara video. Lätt värt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0