Tjubiduuu!

Hej hej igen :) har under dessa två timmar nu fixat med disken, plockt iordning på köksbordet och även lite i vardagsrummet där jag rensade bland alla mina papper. Herregud.
Har precis strukturerat om i städskrubben/verktygsskrubben.. Snygg kombo. Men vi har så lite verktyg och så lite städprylar, så det fick mixas. men ändå har vi inte riktigt plats med det i skåpet haha..

Chillar nu för att ta min medicin, så här sitter jag med ett glas cocacola och en rad piller framför mig (Y) is nice!
Jag insåg just att jag kommer bli en av "de där äldre generationerna som använder msn-smile-förkortningar" snart.. För alla i min ålder kommer väl ihåg att (Y) var tummen upp på msn?

haha.. rätt wierd. men sant. fan. åren går..
 

Jag läste precis en sak på min ajax spray här...
MAXIMAL EFFECT - MINIMAL EFFORT!
Seriöst. Önskar allt i livet var sådär. HAH!
 
Dock hittade jag inte rätt bild via google men whatever. det står här. fin fint
Nu ska jag fortsätta med att småplocka här(kan inte låta för mycket förens wiktor kommer upp..)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0