short one

eftersom förra inlägget blev så jävla långt tänkte jag bara posta ett snabbt litet innan skolan startar..
igår fick jag brevfrån min hjärtläkare.. det stod att de vill implantera en litendosa under huden för att registrera min arytmi, hur oftaden kommer, vilken typ den är av och ifall den har med mina yrselepisoder att göra..
 
svinvbra! kommer få mer info på telefon men vet inte riktigt när.. förövrigt är sista skoldagen (exklusive tentorna) imon och vi går till 8 på kvällen, vi ska dissikera en höna... inte aspepp o  jag ska vara ärlig...
 
senpå fredag blir det kryssning, mer pepp där ^^

Kommentarer
Postat av: Wiktor

http://9gag.com/gag/5994910

2012-12-05 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0