You don't get another chance, life is no Nintendo game

Ungefär nu ska jag ha skrivit klart allt mitt för idag är det tänkt, sen ska jag bara plugga in allt jag skrivit också..
Detta är ett tidsinställt inlägg nämligen... Tänkte bara på en liten sak..
Alla dumheter man gjort (även om jag kanske gjort väldigt mycket mindre än majoriteten av människor) kan man ju faktiskt aldrig ta tillbaks...
Det är lite snopet när man tänker på det..
Allt man kan göra är egentligen bara att be om ursäkt..
men det är också lite charmen med livet, att man bara har sin chans att make it worth something liksom. Men sen tänker jag såhär.. Ska man leva för sitt eget bästa? ja, så tänker man ju ändå. men då borde man ju bara göra allt man kan för att man själv ska må bra, all skit man gjort spelar isåfall ingen roll.. om man inte bryr sig..
Men jag är väl mer en utilitalist (?stavning) isåfall .. vill att mitt liv ska gå ut på att göra sammanlagt mest goda saker... yeye.. mycket tjat det blir nu.. borde gå och plugga, kanske hinner skriva sen men jag tvekar..

Vill gärna berätta om helgen i polen men det får nog bli imorgon
 
 
påtal om nintendo...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0