Dagens googlesökning <3

HAHAH! En klasspolare googlade "orange duckface" och visade resultatet. Sjukt kul!  Bäst är nog killen i mitten. Urgh

Förövrigt kom jag just hem från skolan. JÄVLIGT intressant föreläsning/lektion.. Nu ska jag göra mat snart :D Idag blir det tacopaj! jag blev så jävla sugen på det .. MCs mamma gjorde en så jävla god.. måste ha!

Efteråt blir det lite tråkigt plugg.. Ska skriva en riskbedömning och lämna in senast idag.. så det är väl prio ett... Måste ta ut vovvarna också. just det.. heh. Och wiktor kommer hem om ca 1h från jobbet ..


Börjar nog med riskbedömningen så jag vet att den är klar :) Hoppas att jag hinner blogga ikväll också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0