efter en "powernap"

heh. 20.00 gick jag och la mig för en powernap, så jag skulle orka ta ut hundarna vid 22.. ställde larmet på en timme.. och nu sitter jag här, astrött ändå. buh!

Dagen har vart.... mycket bra! Trots att jag lyckades få en hel pizzeria att skratta åt mig..
men jaja..

I morse vaknade vi runt 09.00.. Wiktor var snäll och tog hundarna så jag kunde somna om.. men runt 10.00 ringde någon på min telefon och sa att han hade hittat min plånbok i tvättstugan, så jag inte behövde oroa mig om det.
OMG vad snällt!!!! Jag visste inte ens att jag hade tappat den. Men igår när jag tvättade 16->22 (därav inget bloggande på denna fina fredag) så la jag min jacka ovanpå en rätt hög diskho typ.. Sen hade min plånbok trillat ner i själva hon, och inte på bänken.. Jag ser inte över och ner i hon... så jag hade inte sett det..
Men snäll som han var så ringde han upp mig :)

Jag letade i 20 min efter vad jag skulle ge mannen men jag hittade inget vettigt så jag försökte ge han 70kr som var allt jag hade i plånboken men det ville han inte ha...han sa bara att "hittar ni min plånbok nån gång så bara ring istället, det blir betalning nog ;)"

Efter det så var jag fortfarande eeextreeeeeeeeeeeemt trött.. vet inte vad det är med mig idag.. så jag iaf gick och la mig igen.. Fast jag visste att jag skulle träffa petter vid 13 på badhuset.. men ah. jag hade ställt larm och alltihopa.. men sen ville wiktor sova längre..Vi hade inte somnat om direkt när vi kom hem från plånbokskillen, utan vi låg och babblade, sen spillde jag cola i sängen också men det är en helt annan historia... anyway slutade iaf med att wiktor blev trött först runt kl 11 när vi skulle klä på oss och gå upp, så vi sköt badhuset till 15,00 istället..



Runt 13 började jag göra mig iordning men wiktor fick sova ett tag till tyckte jag..
14.18 gick bussen och innan dess hann vi packa och göra allt vad vi skulle..
Väl framme så var jag astrött.. Hade redan träningsverk av att ha sjukgympat igår..
Ja juist det, för det gjorde jag också.. heh. Fredagsmorgonen började med sjukgympa. Jag var JÄTTEKASS :|
Stod där och försökte göra alla rörelser i takt med gamlingarna och musiken (okej, vissa gamlingar var sämre.. men ändå!) och.. jag orkade inte. Omfg. Jag måste verkligen träna mer ofta...
Det var svinjobbigt i fredags... men sen är det ju ett 45mins pass med iofs. men ändå! innan klarade jag det galant...

Aja.. men ah.. väl framme så var jag astrött av att ha gått från bussplatsen till själva ingången av badhuset.. men vi betalade och gick in, sen så kände jag inte lika stor rädsla som förra gången.. det var bra :)
Petter och Wiktor motionssimmade lite medan jag bara satt i "barnpoolen" och simmade runt lite .. där jag bottnade. heh.

Sen begav vi oss och undersökte hela badhuset.. Rutchkanorna (jag åkte inte den långa jäveln, var för trött i benen, och dessutom var vi ojämt antal så det var bara bra, eftersom man måste åka två och två i en båt), äventyrsbadet och alla dess gömda gångar och jobbiga strömmningar, relaxavdelningen (!) som var awesome heeeh...

Sen när vi skulle gå så hoppade petter och wiktor från hopptornet.. Fyfan. jag mådde illa. förstår inte hur folk kan utsätta sig för sån....fara ? Creepyness. Omg. nej. vill inte ens tänka på det.


jaaaaja.. Vi tog bussen hem runt 17 och stannade på pizzerian och käkade. Har aldrig ätit så mkt av en hel pizza.. åt 3/4 typ... Damn jag var hungrig. och svintrött. heh. Sen gick vi förbi affären, och hela vägen hem. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt trött var jag.. och vi kämpade vidare.. sen kom vi hem, det första vi gjorde var att slå på ett avsnitt på en serie och glo på den.. vid 20.00 var det slut, då däckade vi .. sen skulle vi upp vid 21 men det blev bara jag som gick upp^^ nu snart ska jag ta hundarna och sen ska jag sova som en trött jävla camilla alltså. usch.
haha.. så MMMh<3 vill bara lägga mig i sängen nu och sova förevigt.. sån utmattad trött känsla har jag.. ufft ^^

bild från när wiktor, jag och sarah var på badhuset i jkpg :)
åh.. ska bli så kul att träffa henne i sommar :D
imon btw så ska jag diska, som fan. och sen baka..Står typ.. alla våra köksprylar i diskhon/bänken/köksbordet/vardagsrumsbordet... Det är rätt snuskigt. men jag ska fixa det imon hade jag tänkt. wiktor ska söka jobb och städa har jag tänkt med, vi får se vad han tycker ^^


Btw hur spenderade ni valentines? Jag får berätta om min imorgon :) var inget jättespeciellt då jag hade massa uppgifter att lämna in, men min sötnos var ascute ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0