Söndagsnöje

i fina jönköping förra helgen... Jag kom dit runt halv tre från halmstad.. vi käkade middag (som var ASGOD!! :D tack papi!) och sen chillade jag.. använde mig lite av hans nya snygga dator och kollade lite nyhetssidor..
(oh god, kan itne ens försöka förklara hur jävla trött jag är just nu. men måste vänta. för hundarna ska ut ikväll. Kill meee!!!)
och fikade gjorde vi med.. sen.. eh.. dunno. .var iaf trevligt att se fina mamma och pappa och klas..
Sen skulle pappa köra upp mig till linköping ihop med hundarna för att jag ska ju ta hand om dom nu ett tag..
För ett tag sen (innan jag la till pappa som vän på facebook) så laddade jag upp den här bilden:



på facebook.
När den är i litet format så ser man inte texten som står.. Och man måste trycka på den innan man ser "just kidding"
Men.. det gjorde inte min stackars stackars pappa. Tur att han inte fick hjärtattack.

Han hade gått och oroat sig över detta i nästan en vecka innan han äntligen fick chans att fråga mig i söndags. Jag dog. Först skrattade jag så mycket att jag blev kissnödig sen kände jag bara illamående, fyfan alltså! STACKARS pappa! usch.. han måste haft så svåra tankar..
Tvinga mig att säga nej, för min hälsa. så jag överlever.
Men inte bestämma över mig, kan aldrig tvinga mig till något? herregud. Usch. jag skämdes sönder.
Men jag hade ju inte pappa på facebook från början, och jag tänkte bara skoja med mina och wiktors vänner.. så jävla dumt.. kommer aldrig göra såntdär igen utan att tänka efter...:P

Sen iofs var det rätt korkat av pappa att inte trycka upp bilden också, men ändå! fan alltså.. hahah KAN NI TÄNKA er min söta fina stackars pappa ni som känner honom och vet vår relation? Oh my god. Jag ville bara hålla om honom och trösta honom men han körde ju bil när han frågade mig, så det gick ju liksom inte...

aww.. men fin pappa har jag iaf som bryr sig. Han vart upprörd också för att jag "inte hade sagt det tidigare och bara visade det på facebook" men så var ju inte fallet.. och så underbar är han!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0