99 days with the steroids yo0o0

Tog just min medicin och inser att i min burk finns det bara ett piller kvar..
Har såklart tagit ut nya men .. Waow. det är snart 100 dagar sen som jag fick min steroid för hjärtat .. och det blir bättre av det. Tack fina steroider! :D









Måste bara säga en sak.. kanske är jag knäpp men detta är fan viktigt. Många vet ju hur jag avskyr tandkräm? Och det absolut bästa wiktor nånsin gjort för mig är ärligt talat att han har tvättat handfatet hemma hos mig och gabriel..
Nu kanske man tror att jag har låg standard eller att wiktor inte försökt göra något "bättre" men for real, han har gjort massa. Som t.ex. när han gjorde mat till mig efter skolan och hade köpt blommor + biotickets till twilight (H) haha. meeeen ändå slår inget det snälla som han gjorde när han städade hela badrummet (framförallt handfatet då.. <3)
Kom på det just nu när jag borstade tänderna nämligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0