ahaha, suck! varför?

HAHAha seriöst.."En kvinna i 30-årsåldern har polisanmält en man som bor i samma område som henne. Orsaken? Varenda gång hon gått förbi hans bostad har han i stort sett stått vid fönstret, visat sitt behag och onanerat"

Finns det ingen annan väg att gå då? men still, fine, han gör ju fel.. men wtf.. hahaha..
http://www.jnytt.se/nyhet/44737/kvinna-har-trottnat-pa-sin-onanerande-granne


Jag är vaken btw ! :D woho. Gick upp 9.33 och nu har jag duschat, käkat medicin, glott på tv, vandrat med lilly (hasses hund, vi är hundvakt här hos pappa och den lilla behöver gå oftare än de andra hundarna) och chillat runt typ.. jag har frusit heeeeeeeeeeeeeeeela jävla dagen. helt sjukt. sitter i mina varmaste strumpor och en tjock tröja men fryser ändå. I duschen tog det mig 20 min att bli varm och då körde jag på jävligt varmt rinnande vatten. sjukt irriterande. gillar verkligen inte sånna här dagar.. >.< Händerna är alltid värst.. blä!
MEN! jag mår iaf lite bättre idag :) bara ont i halsen nu (Y)



Silly Mc Lilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0