Bakfull och jävlig

hehe, nejdå :) jag är faktiskt rätt snygg och fräsch, duschade igår.. Gott nytt år på er allihopa!
Loggade just in på fb. 61 nya händelser? pallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lagar lasange med mamma nu, precis gjort klart ostsåsen så tog en paus.. nu gick proppen. wtf. jaja.. Mat ska bli gott!
Hade en mycket trevlig nyårsafton igår :) Satt och drack drinkar, spelade massa bordsspel, åt middag, pratade och spelade ännu mer, tittade på fina fyrverkerier och satt och pratade ytterligare några timmar.. tyvärr så fick jagi nte träffa boris som jag hade hoppats men jaja..

Återigen, jag hade inte bloggat den 27e dec heller.. då var det en seeeg morgon, sen packade jag och wiktor våra saker och begav oss till mamma.. :) Väl här så åt vi och sen gjorde vi nästan ingenting, men jag kunde inte låna någon dator =(.. och 28e var det middagsbjudningen hos mamma :D där jag gjorde den awesome supergoda soppan :D därefter har jag hållt mig på bloggen i lagom mängd ;D

Random bild som är 6år gammal. sjukt vad tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0