Fint dop!

Igår var jag på dop. Det var fint :) Fick träffa mina fina släktingar och även min kusins nya flickvän vilket jag hade sett fram emot.. Hon var jätteavlappnad och rolig, wich is good! Dock glömde jag min kamera hemma i linköping så det blir tyvärr inga foton..
dagen igår började med att jag åkte iväg med hasse och klas till mamma .. sen satt vi där, käkade lite nudlar, babblade osv.. när vi kom hem till pappa igen så spelade vi ettbordsspel som heter Hobbit.. Det var faktiskt kul :D 
och det tog iofs lång tid, för vi hade liksom aldrig spelat det förrut.. Så anyway.. när vi skulle ge oss iväg till dopet så var vi fortfarande inte klara, men det gjorde inget..

Klas körde, sen satt jag och hasse med i bilen.. pappa hade åkt tidigare p.g.a. att han fick hedersuppdraget att vara gudfar/fadder (Y)! .. uhm.. ja.. Jag och hasse gav direktiv till heeeelt fel kyrka.. klas hade däremot koll. vi kom fram till fel kyrka i norrahammer när det var fem minuter kvar tills dopet skulle börja. En bra tid att komma, om det nu var rätt kyrka. men nej.

så vi race-ade iväg till den andra, där klas sa från början... och han hade rätt.. 2 minuter över 4 var vi där. Helvete alltså xD.. men aja, sen blev det vanligt dop med lite psalmer osv.. därefter åkte vi till en församlingslokal typ.. åt smörgåstårta (YUMMIEEEEEEEEEEH!!! :D:D:D!) och även asgoooooda kakor som anna (barnets mor) hade gjort..  Smakade på macarones, de godaste jag nånsin ätit.. jag blev så besviken första gången jag smakade sånna, men nu smakade jag igen och faaaaan vad mycket godare anna hade gjort dom än vad kafeterian hade gjort...
Vi kom hem runt 8 och då spelade vi klart hobbitspelet.. sen satt vi och babblade mest.. Och kollade på americas funniest homevideos, drog till burger king och käkade kvällsmat.. typ ^^ heh.
NU däremot ska jag ta tag i en hel del tråkiga saker som att plugga och skriva ut viktiga papper till skolan.. Klockan 16.50 åker jag härifrån, hem till linköping igen. Jag saknar min pojkvän jättemycket =(.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0