Inte hemåkning idag inte..

Funderar på att ringa mamma så jag kan få mobilladdare + kläder som hon tvättat idag..
Imon åker jag och pappa runt 14 härifrån upp till linköping..
Just nu kollar jag dock efter studielitteratur.. men kan väl ringa upp mamma ändå..


aaanyway.. Här får ni några wise words!
"What screws us up most in life is the picture in our head of how 'it is supposed to be'"

hoppsan.. blev lite avbrott.. mamma ringde nämligen, ironiskt nog ^^ och vi sa väl mest att hon skulle ringa vid 14 typ.. när hon tvättat klart.. se hur hon vill göra med dagen.. Nu ska jag käka lite piller och söka studielitteratur (Y)

och återigen ingen bild för jag sitter hos pappa =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0