man glömmer så lätt allt det andra viktiga i livet

Utöver skolan, vardagssysslor och ev. Jobb....


Jag låg just och läste Massa brev och texter som jaghar fått av folk.. Grattiskort m.m..
mina vánner. Man får inte glömma bort dom. Någonsin.

pappa skrev ett tal till min student, och I slutet så skrev han om vad som är viktigt I mitt liv, förutom kunskap, som jag fått av skolan.. Jag citerar:

"din klass bestod till mestadels av ett gäng ungar från den kristna högern, knappast ett umgänge som du valt själv.
men det fanns också bra kamrater. Elena, Emma, sandip, Johnny och amanda m.mglöm inte bort dom utan håll kontakten med dom även om ni inte bor I samma star.
vad gäller hägglund och co. Så kan de studsa åt helvete."

Och.... Vad har jag gjort? Glömt! man hör det så ofta och man tror att det sker utan ansträngning. It does not!

sen vill jag bara säga att jag gillar så många
 som jag integer tillräckligt med tid Eller uppmärksamhet.

ta Hand om er<3
Nu ska jag fortsätta städa .


Edit; och er som jag få Jul,grattis, lyvcka till kort m.m från, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0