Tårtbak och en jääävla massa städning!

Idag har vi bakat tårta nu på kvällen.. vi började runt 18 med den men åt först nu.. undet tårtbaket fick vi nämligen besök av en comhemförsäljare :)
Sen städade vi undan osv i köket innan vi faktiskt åt av tårtan och tittade på serier..



Vi köpte stolar idag! EFTERLÄGNTADE UNDERBARA BILLIGA STOLAR<3.. haha. Har vart hemma i flera dagar och inte haft någon stans att sitta typ.. Förrutom i soffan, där jag såklart tappade en stor glaslampa, så vi satt gärna inte i den... Nu dock har jag veeeeerkligen dammsugit ut soffan..
men ah. Idag har jag tagit hand om heela hallen och halva vardagsrummet samt badrumsdörren. har skurat bort fläckar och dammsugit och tvättat fönster m.m.
Wiktor tog hand om spis + fläkt, vilket var så jävla äckligt att det tog lika lång tid som allt mitt, stackare.. men jag är överlycklig att han gjorde det, så slapp jag. det var så fett och äckligt. My man <3!

Så ja. Vi har städat, handlat på ikea och willys, städat lite mer, lagat mat, ätit, gjort tårta och ätit den och städat lite mer :)

Imorgon åker wiktor hem runt 14.. vilket är lite trist. men på fredag kommer ändå mamma så det blir nog fin fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0