städdags :)

har hållt på att städa lite här till och från på morgonen men sitter och chillar nu .. hasse drog just hem, pappa är iväg med hundarna och det är bara jag, wiktor och klas hemma.

I fredags var jag på sarah & Oliwers bröllop. Så fint :) alla var glada och allting gick jättebra. tyvärr har jag inte laddat över bilder (eftersom jag inte har min dator med rätt mobil-program installerat..) men det kommer komma senare :) 
 


Till middag idag blir det en asgod pasta med kyckling,soltorkade tomater och basilika typ. Yum yum!

Har btw fått se mitt schema nu till nästa termin . fett awesome. bara två föreläsningar per dag typ.. innebär 4h skola per dag. nice MEN dock blir det ju liiite mer självstudier, wich sucks. men still. nice. ;D

måste fortsätta städa nu, beey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0