Blodprov - Check!

kom just hem från banken.. tanten blev sur på mig för att jag sparade i kontanter "HÖRRU DET HÄR GÅR INTE!!! kontanter håller på att försvinna nu för tiden.. vad har du så mycket pengar till ändå? ne det är inget bra!!"
Sååååå jag skapade ett nytt konto. sparkonto.

Hursomhelst så gick besöket i sjukhuset inte direkt prima, men de flesta var tillslut hjälpsamma men de som var hjälpsammast förut var helt "NEJ DU TILLHÖR INTE JÖNKÖPING!!! DET ÄR INTE VI SM SKA BETALA OMGOMGOMGOM!!!!".. herregud. inte mitt fel att jag inte vet EXAT HUR ALLTING GÅR TILL!? so what att jag vart sjuk sen jag var bäbis, betyder fan inte att jag vet hur allt administrativt fungerar.. herregud.

Fick ringa linköping och hålla på med fax grejer för att äntligen få ta mitt jävla blodprov, som btw var tvunget att tas i armen och inte fingret nu för tiden.

sååå..sen fick jag iallafall mitt meddelande fram till min förra läkare vilket kändes riktigt skönt :) Han ringer nog i eftermiddag..



nu ska jag fortsätta dagen med plugg, ringa lite samtal och eventuellt laga middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0