Dumma internet..

försökt komma in på bloggen och skriva i 20 min men allt har bara konstrat..

Ska snart dra iväg till sjukhuset för blodprov och ev. läkarintyg om att jag får köra bil..Dagen har massa framför sig, dels måste jag ringa wiktor och höra lite med honom om vissa saker, sen ska jag göra mat idag också.. och leta inneboende, ringa lite samtal, gå till banken och posta lite brev..sen sist på dagen blir det att plugga körkortsteori och att duscha.. excellento..



Igår stressade jag och mamma iväg till en släkting (Bitte) och käkade hos henne, efter det blev det att prova massa kläder och jag fick med mig en halv papperkasse hem, nice! och sen blev det fika..det är alltid lika trevligt hos bitte :)


hinner inte skriva så mycket mer eftersom bussen till sjukhuset går strax men jag hann ju iallafall skriva ett godmorgoninlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0