DUSCHTIME! ;D

måste bara säga en sak som jag insåg. kolalde en brud på facebook och hon verkade inte ha kasst självförtroende men ändå såg hon väldigt "vardaglig ut" så hittade jg en rätt shysst bild så stod det "dock rätt så redigerad" eller något sånt där.. och så insåg jag att jag har fan inte en enda redigerad bild på mig. fan vad dåligt :S... iofs betyder det ju att jag ser bra ut ändå, KANSke, men också jävligt lame eftersom .... alla andra gör det? Så vafan .. folk förväntr ju sig nästan att alla bilder är redigerade iaf lite med ljus eller olika filter på... hmmm
well well, skitsamma. jag kan inte sånna där program heller..
Ska hoppa in i duschen nu innan kirsty hinner hit. här får ni ytterligare en awesome bild på min underbara awesome vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0