Get him to the greek

Heluuu, ska snart dra på film med kirsty och klas men innan det så ska jag bara vänta på att pappa kommer hem.. spelar poker åt honom nu (Y)


jag har haft en underbar dag iallafall :) Trots allt regn och rusk..
Vaknade runt 07 ihop med kirsty och var faktiskt pigg .. haha så jävla underbart!
Chillade kvar i sängen och babblade typ, sen steg vi upp och försökte hitta på något.. tänkte baka men det blev inte av.. vi bestämde middag och  spelade lite brädspel .. sen kollade vi på tv rätt länge, jag fixade med disken och lite slögrejer..gick ut med vovarna typ

Runt kl 14 så drog vi till affären för att handla inför middagen men det blev helt ändrade middagsplaner och tillslut lagade vi någon tacopajliknande grej som blev god och mättsam ;D




(bild från google)


sen runt fem så kom elena och charlotte hit :D vi spelade alias och drog sen vidare till stan för att lämna Kirstys CV hos Harrys och därefter dra hem, men istället satte vi oss ett tag på pipes of scotland och chillde tills min vän var hemma och jag kunde kolla efter TVn som jag skulle köpa.. Efter tvtitten drog vi hem och tittde på tv :) Så sitter vi här nu...drar snart på en film ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0