Nej tack..

fan alltså. har inte mått bra på länge. igår var det också jobbigt, jag gick till vårdcentralen och tog blodtryck men det låg nog rätt bra trodde dom, jag visste ju inte eftersom jag inte har någon aning om vad jag brukar ha.. aaja.. waranvärdet var ju lite högt med, men det ska jag ta om imon.. så blodprov, mc, mamma och kirsty står på min lista imon.. underbart.. Min fina fina fina fina fina fina kirsty kommer hiiiit<<<3<3
nu ska jag läsa igenom min blogg och se vilka dagar jag har glömt skriva om :) Så får ni massa uppdateringar idag hade jag tänkt, för imon när kirsty kommer så kanske jag inte skriver så mycket, bara på morgonen innan hon är här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0