Duktiga Camilla.

AS USUAL! hell yeeeeeh!
jag har anmält mig till sommarkurser idag. Jag har även ätit, diskat, myst med pojkvän, sovit ett tag och kollat mailen, planerat upp massa viktiga möten och även kollat upp laborationer som jag har missat. och såklart även vart i skolan..
Ska fortsätta dagen med att skriva klart en riskbedömning på en laboration, ascoolt imo, lite trist att göra, men nödvändigt! :D Sen ska jag duscha och packa till sjukgympan imon, läsa lite botanik och mikrobiologi och kritiskt tänkande.. samt kolla schema grejer och lite sånt vettigt.

har btw fått tillbaks båda tentorna nu. Klarade såklart båda ;D Har inte failat något hittills, känns jävligt gött!
Och det gör hela grejen med sommarkurserna mycket enklare.


VET NI VAD SOM HÄNDER IMON!?!?!?!? :D

Thåååååååååååååååååååååååååååååströööm . Hell yes.

och jag tänkte även hinna med att peppa mig själv med lite av hans musik idag. Kan inte spela just nu eftersom wiktor pluggar, duktigt! ;D

bilden är tagen av mig år 2009 i huskvarna.


På tal om något helt annat.
(rövsvett.eller rövsmör?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0