Helg. Strålande helg.

helllluuuuus! det är helg. innebär tid med min fina. skönt. det har jag saknat. igår var det bowling med honom och hans två tjejvänner ellinor & emelie, jag bjöd även med amanda.. Och hon vann. hahaha. crap!
har inte mycket mer att säga om det typ.. förutom att det var kul att träffa amanda igen.. och att man kände sig rätt vuxen när man skulle bjuda hem folk med sin sambo, för att "sitta och käka och ta det lugnt tills man drar ut och bowlar".. haha.. men ah yeh, blir nog fler tillfällen

tog btw bort bandspelaren igår från hjärtat och HELVETE vad det kliade hela jävla dagen. jag fick hundratals minimala småprickar på hela magen, det var säkert någon konstig reaktion.. och där varje elektrod satt så hade jag lite större röda prickar runt i en cirkel, precis som elektroden.. det har minskat rejält tills idag dock. skönt.



här får ni en vårig bild från....eh? Längesen.. dunno när ...2007?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0