Snabbinlägg innan thåström evaluation!

HEJ! Igår var thåström. Episkt. Ikväll blir det bio också .nice.

Snabb uppdatering om en sak som precis skedde i köket.
Ni vet alla hur mycket jag älskar söta saker och mat över lag?.. Jo. Min pojkvän har också börjat inse det nu.. heeeh.

Jag & wiktor sitter stilla i köket och disskuterar godisar (som jag köpt till honom) som han stillsamt plockar upp ur godispåsen och äter.. Så får han upp  en rosa, bucklig sak.
Wiktor: Vad fan är det här?
Jag: En bränd mandel? Vaddå?
Wiktor: Med marsipan på?
Jag: Neeh. Det är väl bara rosa socker, har jag för mig? *smakar försiktigt*
Sen säger jag lugnt att "jo, det var marsipan, men det smakar ändå bara socker, vilket gör hela mandeln godare. "
Wiktor: Vad fan är det här för bränd mandel?! har aldrig sett något sånt
Jag: En vanlig? jag blev helt chockad första gången jag såg en fake bränd mandel som bara hade socker på sig och inte det där goda rosa.
Det var tyst ett litet tag. Tills wiktor tillslut uttrycker sig såhär:
DU ÄR TJOCK! Du är mentalt jävla tjock!!!!!!!!
(om man kunde se bokstäverna flyga ur munnen på honom hade de vart fetade och capslockade)

This is my love and me :D hahaha. Men jag skrattade rejält. För det är så jävla true xD förstår inte hur fan jag håller formen hahahahahha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0