ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEN!!!!!!

åååååååååååh JAAA! :D hihihih, vet ni vad jag har fått göra?
SOVA UT!
Har sovit i tolv timmar. Fyfan vad skönt. Fast jag har ont i huvudet nu, men FYFAN VAD GÖTT Det var!
Och dessutom sov min pojkvän med mig hela tiden, vilket gjorde allt bättre..

Har dock så jävla ont i halsen ;( och imon börjar min pluggperiod igen.
Idag ska jag ta ut mediciner och handla lite grejer till hemmet, dessutom kommer boris och sabina och torbjörn hit :)
Igår var jag på vårpicknicken med en hel del från våran sektion, det var trevligt :) och i hela helgen nu är det lincon här uppe i linköping.. kul kul ! men jag ska plugga :)



Jag känner mig ungefär såhär puffig och mysig efter att fått sova ut..

MMMH so good! min kropp är helt mör.

Nu ska jag dricka lite te för halsen och sen börja städa upp här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0