Att så lite kan göra så mycket..

Jag har fått sova ut idag. jag har även fått två människor att göra en liten enstaka fin sak till mig idag.
En klassvän som kallas Christou hade idag åkt ända till skolan (inte aslångt för honom, men ändå) bara för att lämna tillbaka min ryggsäck som jag (så jävla självklart..) glömde igår på picknicken..



Himmla vänligt <3 och jag vet att det inte handlar om en liten förtjusning i mig.. Han är ju lagd åt ett lite annat håll om man säger så ;D underbart skön är han iallafall..
Jag har levt på det rätt länge idag. Han fick tillochmed en kram, jag kramar sällan folk jag inte känner väl, och jag kan inte påstå att jag känner honom väl trots att vi gått i samma klass i ett år nu...

Dessutom så gjorde min vän Boris en sak idag.. Det spöregnade, men han kutade genom regnet och körde fram bilen till där vi stod och väntade under tak.. också så snällt!
Miiiiwh!
Man ska uppskatta snälla saker.och njuta av små fina prylar här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0