Bränt barn luktar illa

.. vad kommer det där från? vad innebär det?
Anyway. jag brände mig innan. AJ.
Stod och stekte championer..Fick ett blodtrycksfall, ochdet gickinte över sådär "rätt fort" som det brukar. så.. jag stod kvar vid spisen.. Sen brände jag mig på kanten på pannan och då först reagerade jag på värmen, skrek till, satte mig istället ner på golvet och väntade fortfarande på att det skulle gå över..
Smörjde inte in brännskadan med "burn free" (som btw fungerar ASBRA vanligtvis!) förens efter kanske yterligre en halvminut, och det är lite väl sent.. nu svider det som fan.. men ah. Ska göra statistik nu :)




HAHAHA JAG KAN ITNE SLUTA SKRATTA :| så ond jag känner mig.. hahahahahah men vafan.. Stackarn.. Det är en brittisk politiker, som är flygrädd egentligen men ville prove a point så han åkte i helikopter, sen crashade det. omfg.. stackare!




smör, grönsakbuljong, i m finhackad lök, vatten, koka ett tag .. tills lite vatten är kvar.. vit elr svartpppar.. och häll på mjölk, koka upp o smaka av .... ev. lite aromat elr vegeta.. ev. salt...sen redning

Kommentarer
Postat av: mamma

du har glömde rubrik,eller var det bara en anteckning på löksåsen du skrev ner:)

2012-05-10 @ 18:15:16
Postat av: mamma

Men du om du kollar bilderna,han har ingen sko när han är upp o ner men på nästa bild har han både strumpa o sko på sig det är roligt men det tycker nog inte han.

2012-05-10 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0