breaks my heart..

aww ;( läser massa hemskheter istället för att plugga .. sitter redan i skolan (jag kom hit 7.39) och börjar inte förens kl 15... fyyyfuck. men studies must be done!

Så nu ska jag bara lära mig massa angiospermer (alltså helt vanliga jäkla blomväxter) tills duggan kl 15 och efter duggan blir det statistik i 4h tills imorgon, då jag, precis som idag, kommer åka hit tiiiiidigt och plugga...


har med mig min lilla minidator idag för att titta på bilder.. och då kan jag ju blogga från den och därmed slippa mobilblogga ;D så bild får ni! :D

här har ni ett mikroskåp preparat på en Lommes (bild nedanför mikroskåpbilden) frön när de är nästan helt klarväxta..








Foto: F M Stendahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0