Denna viktstress..

Jag hittade just en bild som MC fotade till hennes skolprojekt på mig..
Jag ser ut som en döende människa. Jag har aldrig sett mig själv på sånt vis, jag ser ju mig alltid närmare än vad bilden är tagen. När man ser hela skiten så ser man benen som är waaay för smala, armarna som bara är som ben. Men jag kan inte hjälpa det. och jag är precis lika normal som blondinbella. jag har t.ex. bara idag ätit en skål med godis, en tårtbit, 2 rader choklad, middag (kött, stekt potatis och sås), en ost+paprika macka, 2 burkcocacola samt en halvliter saft och en liten skål smörstekta championer.. 



men, vad jag vill säga är att fortfarande. Jag gillar alla sizes. Även min, även om det ser lite sjukligt ut..fast nu är iofs denna bild rätt gammal.. kanske 2 år? minst..? innan operationen iaf.. så kanske 2.5 år?.. aja.. iaf gammal.. kasnke var 17 elr 18 år där..

Kommentarer
Postat av: Samone

Hur du än ser ut kommer du alltid vara älskad! :)

Utsidan är bara ett plus! Det är insidan som räknas! :)

2012-05-09 @ 20:03:31
URL: http://samone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0