En av 25 utvalada att testa nya Remby funktionen..?

Hellu! jag var rätt skeptisk från start till den här rembygrejen när jag kollade instruktionsvideon. Det är ju som att göra en bild av många bilder, man får den inte ens som baksida eller whatever. men jag ska ändå visa er lite hur det fungerar, då blir väl alla glada och nöjda?

Under tiden kan ni väl kolla utubelänken som de gjort som introduktion till oss som fått möjlighet att testa detta..

Jag ska försöka ladda ner google chrome sålänge så kanske vi kan få något kul här sen..



Tror dock att det är fler än 25 st som fått möjlighet? Dom vill väl ha ett rätt stort stickprov och åsikter? Dunno.. Men ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0