Godmorgon, herr mikrobiologibok!

Helluusan.. Vaknade för en halvtimme sen.. sitter redan och läser min fina, feta, jobbiga mikrobiologibok..
Och det är vad denna dagen helt enkelt innehåller, tyvärr! Jag ska kanske ut i det ypperligt fina vädret också, beror lite på om wiktor handlar mat idag eller om jag gör det.. Jag trivs med dagen alla redan^^ trots att jag ska plugga..


(btw, jag har en mutantblomma i vardagsrummet.. Det växer en blomma på blomman..eller alltså en NY VÄXT, inte en blomma som det ska göra..)

men duno.. Idag känns som en bra dag.. Köket är städat, solen lyser, jag känner mig duktig för jag gör det som jag ska, ah. just feels good to be good ;D

Wiktor har btw träningsvärk idag, haha! Så det är bra :) Då vet jag att passet tog på honom (iofs kunde jag väl förstått det när han var helt svettig och sa att han hatade mig just då, men det kunde man ju faktiskt bara hitta på för att komma lindrigt undan ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0