Hemkommen

uuuufft. Kom hem kl 18.10 från skolan, fyyyyfan. Suttit och pluggat statistik. Gått riktigt bra med den tentan (men den var jäääävligt mycket enklare än den förra jag gjorde.. och den förra vi gjorde är utformad exakt som den vi kommer ha.. så det suger ju..)

Men ah. Nu ska jag fortsätta plugga här tills kl 22 då jag sover, och vid 06.30 går jag upp för att ta mig till skolan (börjar inte förens kl 15 men ska sitta och plugga där från 08 till 15, på den duggan vi har imorgon..)
efter skolan och duggan så blir det nytt tag i statistiken och öva öva öva inför tentan i övermorgon.



en korgblomma fotograferad av mig för ett tag sen..Prästkrage om jag inte minns fel?

Kommentarer
Postat av: sophie

Hehehe fråga på! :D

Nja. Jag är väl inte på bättringsvägen men man kan väl säga det som så att jag döljer mina problem. Men mina planer finns fortfarande kvar.

Jag skulle inte se mig själv som en anorektiker eftersom att jag tycker att jag är sjukt jävla fet. Jag bara hör diagnosen som ställs av läkarna. Sen om den stämmer överens med mig är en annan femma. Bulimi har jag nog insett att jag har. Jag kräks varje dag, minst 5 gånger. Det har inte så mycket med vikten att göra. Den förändras inte om jag behåller lite av maten vilket jag gör. Jag tycker inte att jag är sjuk på det sättet utan mer bara allmänt störd och dum i huvudet. Jag har det väldigt jobbig med pappa eftersom att han i princip är en kopia utav mig. Eller jag är en kopia utan honom. Vi har båda tvångstankar och vi båda är envisa och komplicerade. Tonåren skulle vara de bästa åren i ens liv. Tvärtom.



Hahaha tack vännen, du är söt!

2012-05-14 @ 20:49:09
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0