Jävlafittmigrän.

Ja. Så känner jag nu. Vaknade 10.30 som vanligt oh sen fick jag migrän runt 11.30.. sovit sen dess. har inte gått över. får damp. så tänkte jag att jag skulle testa mitt nya piller för migrän som min läkare skrivit ut, Imovane,
och så läser jag som vanligt bipacksedeln.. tänkte även jämföra ifall denna tablett gav mig lika hemsk reaktion som den förra tabletten.. .zomigon

Hur som helst. mår fett dåligt. och så kollade jag efter vad den andra tabletten gjorde. Det är ett sömnpiller. MEN JA TACK?! VAFAN SKA JAG HA DET TILL NÄR JAG HAR ONT I HUVUDET?...omg.

Mitt huvud sprängs snart så nu går jag här ifrån och tyvärr blir det nog låg uppdatering här ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0