Känns äntligen bra!

Även om jag är SJUKT EFTER På statistiken (jämfört med var jag vill dvs, inte jämfört med alla andra..) så känns det bra just nu. jag kan botaniken hyfsat (vet att jag kommer få godkänt där iallafall..)och sen har vi ju bara problemet med statistiken.. men heeela dagen imon ska ägnas åt statistik så jag verkligen lär mig. Göra alla läxuppgifter, testa en till tenta, göra samma tenta som jag gjorde idag, öva öva öva på all fakta kring alla olika statistiska metoder..
Blir nog bra tillslut :)

Sen på tisdag har jag botanikduggan kl 15, så då hinner man ju plugga en halvdag där med till botanik :D
och nu på onsdag är då statistiktentan kl 13, men den känner jag inte riktigt är okay än.. men det gör jag nog efter imon :) Blir heldag i skolan förmodligen (om det finns någon där som kan förstå skiten bättre än mig..)



detta är en normalfördelad kurva, för er som undrar ;D nu blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0