Min hud

har alltid vart så vänlig mot mig. aldrig gett mig massa finnar eller andra jobbigheter. Det enda den har vart känslig mot är tejpbitar. och jag måste ju ha det ibland, när jag .tex. spelar in hjärtat i en vecka eller 24h ;P och sist jag gjorde det så såg jag ut såhär.



Jag kom att tänka på det idag eftersom jag kom ihåg att jag drömde om att jag hade röda utslag över hela hela kroppen som sved och var jävliga... Så insåg jag "men så såg jag ut för bara ett litet tag sen".. det såg nästan lika illa ut på framsidan av kroppen, där elektroderna faktiskt hade suttit..



men sen kletade wiktor in mig med någon kräm (ohmygod jag hatar krämer.. kletiga och jobbiga .. usch.. :| ) och det blev såhär bra.. konstigt

Enda gången min hud är lite argsint är när jag äter chips + dipp .. och jag smäller i mig en hel påse chips och dipp på bara någon timme.. Men annars är den alltid vänlig, trots att jag inte använder krämer eller sådär..

men hursomhelst så var min mardröm riktigt obehaglig ;( blö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0