Ops, I forgot!

eeeh. Glömde ju berätta om statistiktentan! Den gick nog bra.. Känns väldigt.. väldivg väldigt osäkert.. Alltså, lärarinnan i det ämnet är väldigt speciell när det kommer till rättning och extremt nogrann och strikt.. vilket är bra, såklart, men gör också min osäkerhet större eftersom man inte riktigt vet exakt hur hon bedömmer mina ord och fraser i tentan.. Aja.. resultatet kommer väl inom en månad iallafall..


Förmånga kakor gör magen stor :)

har precis haft min pojkvän på ett riktigt träningspass här hemma och han fick svettas. Rätt åt honom :) Han har hoppat över simmningen många gånger nu, så då fick han träna hemma med övervakning och coachning av mig.. fin fint!

Återgår till pluggandet nu :) ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0