Överlycklig.

(har inte tid att blogga egentligen p.g.a stooora mängder studier, men när man är såhär glad, då bara måste man!)

Jag blir lycklig av att folk blir smittade av den glädje jag känner till livet.

Jag är rätt ofta rädd över att jag ska dö i förtid (alltså, riktigt riktigt tidigt.. Som max 25 år..) men jag kan inte hela tiden gå och tänka på det, så jag försöker tränga bort det alltid. För jag lever nu. Det är underbart.

Jag önskar verkligen att jag kunde hitta en video som min bror visade mig.. En underbar video..Som är så simpel. Som bara visar att det finns liv på jorden.

men hur jävla amazing ÄR INTE DET DÅ?! att det FINNS LIV. Här. På vår planet... Det är fan en på miljonen.. Helt jävla ... oförståeligt..

Jag fick just en kommentar från någon okänd på min blogg.. Hon hade skrivit den här kommentaren.

sophie
om Bra där..:
Hej Camilla! Jag är en tjej med ätstörningar som hatar livet. Jag fick ett tips av en tjej om denna bloggen. Jag vill att du ska veta att du smittar av dig med din glädje och vilja att leva. Du kämpar för livet och jag kämpar för att förstöra mitt liv. Du har med dina inlägg gett mig en liten spark i baken mot friheten. Inte mot döden.
Kram på dig!

och jävlar. jag började nästan gråta.. för jag blev rörd. för mig är det en självklarhet att älska livet, när man vart så nära att mista det flera gånger.. Men det är ju inte alls en självklarhet! jag blev chockad när jag insåg det.. Och ledsen.. Så jag blev helt.. ställd. Sen insåg jag att, precis som jag själv sagt och försöker göra, jag faktiskt sprider glädje och livslust.

Det gav mig en pepp.

En passande qoute från allas våran albert einstein:
“There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0