Peace!

Hellu. Jag valde att sova ut istället, ångrade mig igårkväll. är nog rätt skönt att nana just nu ;D heeeeeh! Min bror har redovisning i sitt projekt idag och jag hoppas det går fint :) men han brukar alltid göra bra ifrån sig..

hört om "naturell-trenden" eller? Coolio, i vissa av dom ser snyggare ut utan smink men vissa ser lite värre ut.. Men det är ju bara för man är van vid att inte se dom utan smink, men sen är även vissa foton inte shysst tagna jämfört med de i smink som är retuscherade dessutom..

Önskar att ni alla gör en awesome sak idag, ge någon en komplimang ;D
Själv ska jag sova ut, sen ska jag också anta utmaningen. Helst någon ni sällan pratar med..


Kommentarer
Postat av: Boris

Go för naturelltrenden. ;) Personlig skönhet eller ingen "skönhet" känner jag. Jag tänder inte på snygga målningar. :p

Kul att du fått upp fart på bloggandet. Kul att läsa lite då och då. :)

2012-05-24 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0