Pluggeliplugg..?

Sitter förmodligen i skolan och mår väl. Jag pluggar hela dagen så det blev ett tidsinställt som jag skrev i morse :)
Har käk med mig osv så jag stannar nog i skolan ett tag.. Men jääääävlar vad seg jag var i morse.. förmodligen lika jobbigt fortfarande.. men jag hoppas på att jag lär mig något med mina klasskompisar .. fattar det mesta på mikrobiologin men det är väl vissa saker som behövs gås igenom en gång till (är ens gås ett ord, förutom fågeln gås?...)

Igår blev jag förfrågad om jag var lesbisk btw.. vet inte om det berodde på min klädsel eller bilden jag hade på telefonen.. eller båda två?
Jag stod i kopieringsrummet i biblioteket och skrev ut en jäääävla massa papper till botaniken.. så fick jag ett mms med en tjejs rumpa på... jag blev ju lite smått chockad och försökte dölja telefonen snabbt (stod människor i samma rum som skulle skriva ut papper utöver mig..) ahahaha.. så.. det var tyst där inne medan alla mina papper skrevs ut, och precis innan jag skulle gå (då hade jag glömt hela insidenten..) så frågade någon "är du lesbisk?"
och jag blev helt chockad och ställd och orolig i magen typ.. hahaha jag bara glodde och fastnade i mitt sinne sen bara "ööh eeh neh hejdå tack!"

VAFAN ?! vad var det för reaktion haha seriöst! "öh nej hejdå tack?"... aja..whaatever.. men man kunde ju vart lite smidigare som människa, både han och jag.. han kunde väl frågat från början då om det var så viktigt att veta.. äsch.. konstiga folk..



Såhär roar sig jag och min POJKVÄN om duden undrar ;( hahaha

Kommentarer
Postat av: Boris

Vem mms:ar tjejrumpor till dig ? :P

2012-05-24 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0