Topp till tå på camilla, igen!

haha NE MEN Se på fan! En dag till?! helt otroligt. Det har blivit rätt pojkig fas nu för tiden, vet inte varför faktiskt.. Såhär såg jag ut igår och idag har jag ett snyggare linne till det..



hade jag dock inte haft uppsatt hår (som jag hade endast för det var så jävla fettigt.. duschade igår, så nu är det fint igen xD) så hade det inte sett så pojkigt ut. Älskar byxerna .. mmh så sköna!
Det är någon ralf laurent från usa som jag fick på den resan,
grårödvit-randiga strumpor som jag köpt någonstans
grårandigt linne som jag ärvt av någon och accesoarerna blev headset och hjärtformade solbrillor
Ready to go!

och just det. Waranhalsbandet, inte att förglömma ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0