totally creepy jävla dröm...

Omg. Sitter I skolan nu, har mycket att göra idag.. Hade iaf endröm att jag träffade min f.d granne (tant) som jag verkligen tyckte om.. Så var jag typ 25i ålder men när jag såg henne så var det precis som att jag blev 10 år igen .. Kände mig konstigt underlägsen men ändå jätteglad över att se henne...

aja.. Hon ropade på sin vän rut(som btw ej Finns irl, bara I min dröm) och rut sa till sin man conny (som inte Heller finbs) att jag var där, då säger granne(Britten) "äh, conny kommer aldrig kommaihågdig!" precis då vände han sigom och sliter ut mitt hjárta och säger " det är ju du! Du behöver en ny hinna på ditt hjärta! " Och så trär han på något skinnliknande hinna på mitt hjärta, jag står fortfarande upp och undrar när jag ska svimma, ingen panik Eller så, trots att jag kände att mitt hjärta inte dunkade längre... Så trixar conny lite så hinnan sätter sig rätt med alla "slangar"(vener) till hjärtat som behöver hål I hinnan ...jag börjar svimma av och Britten blir arg och vill skydda mig så hon börjar tjata på conny att "bara truck in det!!!! " Sen vänder hon sig till migoch frågar "det vill du väl? Att han ska sätta tillbaka det"
jag nickar men innan jag pratatklart så rycker Britten hjärtat ur händerna på conny och försöker ta bort hinnan och bara trycka I hjärtat..
då fortsätter jag och säger " vill ha hinnan på" conny fixar snabbt och trycker in hjärtat fort och jäääävlar vilken ball känsla det var, hjärtat började slå snabbtsnabbt,sen saktare och hårdare och jag typ kände hur allt kopplades ihop där inne och jag blev svinstark kändes det som..

sen kunde jag bara tänka "hur gjorde det inte ont det conny gjorde ? Det känns ju inte nu efter?" och så hann jag tänka "ja just det, han sågade ju inte upp bröstkorgen!!! Därför, jahaja" sen vaknade jag...


Crazy
hahaha. Aja, ska plugga nu, sorry för ev. Stavfel och ingen bild, men sitter ju på mobilen och bloggar.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0