Trevligt besök till lincon :)

Boris, Sabina, Torbjörn och Rickard åkte just här ifrån. jag är så sjuuukt trött och önskar bara att wiktor blev klar så jag kunde få sova med honom..Han fixar något litet på ett spel..

Har iallafall haft en mycket fin dag :) Solen har visat sig tillochfrån, men framförallt så har jag haft människor omkring mig idag som jag gillar ochdet har känts så jävla skönt..

Började dagen med att vara på lincon (konvent med brädspel) klockan typ halv 2, sen stannade vi där till typ halv 5.. Boris, jag och wiktor åkte hem, kollade på lite familyguy och sen ville sabina och torbjörn bli upphämtade..

Kvällen fortsatte med pizzaätande, kolla massa bilder från sabinas och boris rhodosresa och även spela bordsspel :D


Nu är wiktor klar, sova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0