You're too good to be true

that's the way I, feel about yooou, wonderfull you, wiktor!

sitter och försöker hålla igen min blåsa medans alla andra i huset gör sina buisness inne på toaletten.. Wiktor ska snart iväg och träna, jag är ytterst glad idag och btw så lärde jag mig alla 18 mossor igår på svenska, latin och vad som utmärker dem. nice nice. Nu är det bara att lära sig alla jävla olika vävnader i växter, samt vissa större partier.. Hoppas det går lätt..

Jag ska ha en sista mysig dag med min mamma och pojkvän idag, samt plugga såklart :)

hoppas ni har det fint. Själv ska jag äta tårta, så det kan ju inte bli en dålig dag direkt ;D
och så tänkte jag att nu har vi en anledning att fira med tårta med, eftersom min lilla syssling har fått besked från doktorn att han är på bättrande väg. Tjoho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0